søndag 6. mai 2012

Guttekort

Siden sist jeg var inne her har jeg vært på treff i Geiranger, og der koste jeg meg veldig sammen med mange scrappeglade venninner. Jeg ser allerede frem til neste treff der, stor takk til Belinda som har stått på og jobba frem dette tilbudet til oss.
Jeg har igrunn laget lite i det siste, men fikk laget noen kort på treffet i Geiranger. Jeg kommer til å legge ut noe av det. Det første som kommer her er til  "mens du venter" utfordringen, lag noe i grønt og blått. Og resultatet mitt ble dette guttekortet. Det kan brukes til bursdagskort, men like gjerne til et konfirmasjonskort. Her har jeg brukt et Kenny K stempel, farget med distress marker. Ellers MS punh, chippboardstjerner fra Papirdesign

3 kommentarer:

sisla sa...

Herlig dette guttekortet. Flotte farger og flott pyntet ;-)

Audhild sa...

Kult kort dette Gunn - fikk min stemme...:-)

Beatemor sa...

Kjempetøft Gunn! Var en herlig gutt dette. Kan tenke meg at dere koste dere stort i Geiranger. Var ganske misunnelig - neste år SKAL jeg bli med :-) Ha en fiin dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...